Чому вигідно замовляти у виробника!

Трохи цікавої математики: 


У Києві щодня є близько 600 різних пропозицій від різних підприємців металевих дверей. Ці пропозиції публікуються в газетах, журналах, просто розклеюються на стовпах у вигляді оголошень; 


Кількість підприємств (в тому числі і кустарних «гаражних» майстерень), які виготовляють металеві двері в Києві, не перевищує кількох десятків. 
Виникає резонне питання: а звідки ж береться така кількість оголошень при такій кількості підприємств-виробників? 


Ринок металевих дверей сповнений посередників. Саме вони і публікують всі ці «зайві» оголошення. 


Посередником бути дуже вигідно, особливо при такому затребуваному товарі, як бронедвері. Виробник - юридична особа, зобов'язаний утримувати виробництво, платити оренду за офісні, виробничі та складські приміщення, забезпечувати виконання гарантійних зобов'язань, вкладати кошти в розвиток виробництва, рекламу, оплачувати податки. Посередник - фізична особа, яка ні за що не платить (в тому числі і податки) і ні за що не відповідає - в тому числі і за гарантійними зобов'язаннями. В результаті нерідко спритний посередник заробляє більше, ніж дрібний виробник. 


Зазвичай посередник представляється диспетчером виробника і отримує замовлення від довірливого покупця. Долю цього замовлення він вирішує сам: чи то продати іншому посереднику, то чи безпосередньо виробнику, а якщо виробнику - то якого.Міркування якості продукції при цьому відіграють мінімальну роль: вибирається той виробник, який пропонує посереднику максимальні відрахування, а також мінімальні «рекламні» ціни на двері (наприклад, «знижка по акції»). Слід зауважити, що ні про яку рекламної акції мови зазвичай не йде, а має місце прямий обман споживача: двері виготовляється з неякісного тонкого металу, оснащується максимально дешевими замковими системами, за рахунок чого і стає можлива знижка в ціні. 


Є й такі посередники, які видають себе не тільки за диспетчера, а й за майстра-замірника від виробника. Вони не тільки беруть замовлення по телефону і передають його далі, але навіть можуть виїхати до замовника, щоб зняти розміри дверної коробки і прийняти замовлення. Це - найнебезпечніший варіант. Псевдо-заміряє приймає замовлення на якісну, дорогу двері з дорогої комплектацією, замовляє у виробника «бюджетний» варіант з дорогим оздобленням. Різницю в ціні такий посередник просто кладе собі в кишеню. 


Якщо ж виникає гарантійна ситуація або конфлікт іншого роду (наприклад, покупець виявляє, що придбана ним бронедвері відрізняється від тієї, що він замовляв), то пред'явити претензії виявляється нікому. Посередник стверджує, що винен виробник, а виробник заявить, що вся справа в посереднику - він замовив не ту комплектацію. Відшукати при цьому справжнього винуватця просто неможливо. Вся інформація зазвичай в таких випадках передається по телефону, ніяких документів, які б підтверджували чиюсь правоту (в тому числі і правоту замовника!) Не існує!